loading...
شــادکــــــــامی...shadkami
shadkami بازدید : 46 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

می خواهم به یک ساندویچ فرو شی بروم و فکر کنم که آنجا یک رستو ران پنچ ستاره است .

می خواهم  فکر کنم شکلات از پول بهتر است چون می توانم ان را بخورم .

می خواهم زیر درخت بلوط بزرگ بنشینم وبا دوستانم بستنی بخورم.

می خواهم درون چاله ای اب بازی کنم و باد بادک  خود را در هوا پرواز دهم.

می خواهم به گذشته بر گر دم ٫وقتی همه چیز ساده بود ٫وقتی  داشتم رنگ های جدول ضرب و شعر های کودکانه را یاد میگرفتم ٫وقتی نمی دانستم که چه چیز هایی نمی دانم و هیچ اهمیتی هم نمی دادم .

می خواهم فکر کنم که دنیا چه قدر زیباست وهمه راست گو و خوب هستند.

می خواهم ایمان داشته با شم که هر چیزی ممکن است و می خواهم که  از پیچیدگی های دنیا  بی خبرباشم .

می خوا هم دو باره به همان زندگی ساده ی خود برگردم ٫نمی خواهم زندگی من پر شود از کوهی از مدارک های اداری٫ خبر های ناراحت کننده ٫صورت حساب٫ جریمه و...

می خوا هم به نیروی لبخند ایمان داشته با شم ٫ به یک کلمه ی محبت  امیز٫ به  عدالت٫به صلح٫به فرشتگان٫به باران ٫و به ...

این دسته چک من٫کلید ماشین ٫کارت اعتباری و بقیه  مدرک ها  مال  شما .

من به طور رسمی از بزرگ سالی استعفا می دهم.

منبع:((نوشته های دلنشین )) ((جهان بخش موسوی رکعتی))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 950